Kako napraviti efikasnu odredišnu stranicu

Kako kreirati efikasne odredišne stranice (landing pages) za Google Ads oglašavanje

Vaša odredišna stranica prva je, a možda i jedina prilika da zainteresiranog posjetitelja koji je kliknuo na Vaš oglas pretvorite u kupca. Ako ne kupca onda barem newsletter pretplatnika ili vašeg vjernog čitatelja koji će vas rado preporučiti svojim kolegama.

Ako se pitate što je točno odredišna stranica (engl. landing page), to je stranica na webu vaše tvrtke čiji je glavni cilj promocija i prodaja vašeg proizvoda ili usluge.

Kako bi posjetitelj ostao na vašoj odredišnoj stranici i zainteresirao se za ponudu, nužno je da ta odredišna stranica bude kvalitetna te sadrži sve potrebne marketinške elemente stvorene da zainteresiraju posjetitelja.

No kako točno kreirati kvalitetnu odredišnu stranicu? I što točno ona mora sadržavati kako bi posjetitelje pretvorila u zadovoljne kupce? Na ta pitanja odgovaramo u ovom članku.

Odredišna stranica mora ispuniti očekivanja dana u oglasu

Ključne riječi za koje se vaši oglasi prikazuju i koje su u oglasu trebale bi se pojavljivati i na vašoj odredišnoj stranici. Posjetitelji će tako odmah moći povezati sadržaj vaše odredišne stranice s onim što ih je zainteresiralo u vašem oglasu. Ključne riječi bi se trebale pojavljivati već pri vrhu stranice, u naslovu, kako bi bile jasno vidljive.

U sadržaj uključite razne varijacije ključnih riječi koje posjetitelje dovode na vašu web stranicu. Pa tako ako se primjerice oglašavate za ključne riječi “tretman protiv bora” i “prirodni tretman protiv bora”, uključite pojmove poput “prirodni” u sam naslov jer je to važan dio vaše ponude koji će privući zainteresirane. Detaljno opišite vašu ponudu i pružite potencijalnim kupcima dovoljno informacija da ih ponuda zaintrigira.

Usrećite potencijalne kupce s korisnim i kvalitetnim sadržajem

Kvalitetan sadržaj najvažniji je dio uspješne odredišne stranice.

Struktura sadržaja čini razliku između dosadnog teksta koji nitko ne želi čitati i čitkog sadržaja koji se upija bez ikakvog truda. Dobro strukturirani sadržaj ima sljedeće karakteristike:

  • Svaki paragraf ima tek nekoliko rečenica kako bi se sadržaj lakše čitao. Ono što svakako treba izbjegavati jest stvarati sadržaj koji izgleda kao zid teksta tj. bez ikakvih paragrafa koji omogućuju kratki odmor za oči.
  • Koristite liste, podebljajte određene bitne riječi i koristite relevantne slike kako bi sadržaj učinili zanimljivim i pitkijim.

Osim dobre strukture sadržaja, bitno je da se web stranica brzo učitava. Internet korisnici imaju sve manje strpljenja pa tako i 5 sekundi čekanja da se stranica učita ima negativne posljedice za vašu tvrtku. Što se brže na ekranima pojavi vaš sadržaj, veća je šansa da će posjetitelji i ostati na njoj.

Svjedočanstva korisnika (testimonials) jedan su od vrlo korisnih elemenata odredišne stranice jer potencijalnim kupcima prikazuju kako su vaši postojeći kupci ili klijenti zadovoljni s vašim proizvodom ili uslugom. No, kako bi svjedočanstva stvarno i bila korisna, potrebno je uz svjedočanstvo dodati više informacija o kupcu poput imena i prezimena te naziva tvrtke ako prodajete tvrtkama. Na taj način će svjedočanstvo ulijevati povjerenje.

Pokušajte stvoriti ravnotežu između dovoljno korisnih informacija koje će poboljšati prodaju i prenatrpanosti informacijama koje nikog ne zanimaju. Uključite sve informacije koje će potencijalnim kupcima biti bitne prije nego se odluče za kupovinu no izbjegavajte “mlatiti praznu slamu” i dodavati sadržaj koji ničemu ne pridonosi.

Pratite što posjetitelji rade na stranici kako bi ju unaprijedili

Kako bi znali ako je vaša odredišna stranica efikasna u pretvaranju posjetitelja u kupce, potrebno je implementirati praćenje putem Google Adsa i Google Analyticsa. Putem Google Ads i Analyticsa možete postaviti ciljeve te pratiti ako posjetitelji vaše odredišne stranice stvarno i kupuju/kontaktiraju ili što god je cilj vaše odredišne stranice. Postavljanje ciljeva u alatima za praćenje je tema za neki drugi članak zbog svoje opsežnosti no bitno je znati da ta mogućnost postoji i vrlo ju je bitno i iskoristiti.

Još jedan način za praćenje što ljudi rade na vašem webu te kako poboljšati stranicu jest putem Heatmap alata poput CrazyEgga ili Hotjara. Ti alati “snimaju” što vaši posjetitelji klikću i koje dijelove stranice najviše gledaju. Temeljem tih podataka možete zaključiti što se može izmjeniti i unaprijediti na stranici.

Iskoristite “call to action” tj. poziv na akciju

Web shopovi imaju “Kupi” opciju s kojom posjetitelj može odmah obaviti kupovinu. No što ako vaša tvrtka ne prodaje putem web shopa? To ne znači da vam poziv na akciju ne treba. Svaka odredišna treba imati poziv na akciju kako bi maksimizirala svoj učinak.

Poziv na akciju može biti:

  • Booking button kako bi posjetitelj odmah rezervirao smještaj
  • Kontakt button kako bi vas potencijalni klijenti odmah mogli kontaktirati vezano za buduću suradnju
  • Newsletter forma – uz Booking, Kontakt button te button za kupovinu, uvijek je korisno imati i newsletter formu koja poziva potencijalne kupce da se pretplate na newsletter. U slučaju da još nisu spremni obaviti kupovinu, rezervirati ili vas kontaktirati, primajući vaše newslettere imat će vas na umu za vrijeme kada budu spremni.

Neka vaša stranica ulijeva povjerenje

Razne prevare vrebaju iz svakog ugla zato je bitno da vaša poslovna web stranica ulijeva povjerenje. Profesionalna web stranica koja sadrži sve bitne elemente lakše će privući kupca. Kako bi vaša stranica imala kredibilitet, važno je sljedeće:

  • Imati sadržaj koji ističe vaše iskustvo i znanje. Zapitajte se – zašto bi netko angažirao baš vas među konkurencijom? Ako imate puno godina iskustva ili imate certifikat bitan za vašu industriju, istaknite to kako bi prikazali svoju stručnost.
  • Kontakt informacije bi trebale biti lako dostupne. Web stranica tvrtke treba imati jasno naznačenu Kontakt stranicu koja sadržava sve bitne podatke poput adrese, broja telefona i emaila.
  • Prije objave sadržaja, nekoliko puta provjerite ako je sve ispravno napisano. Vi možda ne primjećujete pravopisne i gramatičke greške no velikom broju ljudi to upada u oči te daje dojam neprofesionalnosti.

Odredišne stranice bitan su dio svake poslovne stranice i ne trebaju se uzimati olako. Ako koristite online oglašavanje, iznimno je bitno imati kvalitetnu odredišnu stranicu kako kune uložene u oglašavanje ne bi postale bačeni novci. Pratite naše savjete iz članka, a ako želite još više i bolje, kontaktirajte nas kako bismo vam pomogli u marketinškom dijelu posla!

Više informacija:

Prijavite se na našu newsletter listu i primajte redovite obavijesti o novim objavama!

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *