Unapredjenje Adwords kampanje

5 savjeta kako odmah možete unaprijediti vaše AdWords kampanje

AdWords je odličan, kompleksan alat koji vam može donijeti velik broj novih kupaca. No isto tako, AdWords je odličan, kompleksan alat koji vam može potrošiti jako puno novca za ništa profita. Sve ovisi o tome kako ga upotrebljavate. Naravno, što ste stručniji u tome, što ste više kampanja vodili, oglasa testirali, lokacija targetirali itd. više ćete imati iskustva da kampanje postavite što je bolje moguće i veće su šanse da nećete trošiti novce uzalud već ih investirati i dobiti značajan povrat investicije.

Ako niste zadovoljni rezultatima svojih AdWords kampanja ili jednostavno mislite da možete ostvariti i bolji povrat na investiciju, proučite naše savjete za unaprjeđenje kampanje te provjerite što možete poboljšati.

U ovom tekstu donosimo vam pet korisnih savjeta za unaprjeđenje vaših AdWords kampanja koje možete implementirati odmah.

1. Nikada ne koristite search & display mrežu zajedno

Ne koristite search i display kampanje zajedno

Kada kreirate novu kampanju jedna od prvih stvari koje možete odabrati je tip kampanje. Tu vam se nudi search kampanja, display kampanja, search & display kampanja itd… Korištenje opcije search & display najčešće je bacanje novca u vjetar. Korištenjem ove dvije kompletno različite opcije (search i display) u jednoj kampanji gubite mogućnost da detaljno proanalizirate što u svakom od ta dva tipa kampanja funkcionira a što ne i koliko je isplativo.

Teško se snaći u raznim bitnim metrikama poput click-through-rate (postotak klikova na oglas), prosječnim pozicijama, conversion rate (postotak konverzija) i ostalo kada su dva potpuno različita tipa kampanja kombinirana u jedno te pokazuju zajedničke metrike.

Također vam se u ovom slučaju display oglasi prikazuju u tekstualnom obliku što uglavnom ne donosi ni približno dobre rezultate kao kada odvojite display kampanju i kreirate kvalitetne slikovne oglase.

Uvijek odvojite search kampanje od display kampanja kako bi jednostavno mogli pratiti svaki od ovih oglašivačkih kanala te modificirati i optimizirati svaki od njih za što bolji povrat investicije.

2. Testirajte i unaprjeđujte

Nemojte misliti da ste zauvijek riješeni posla kada jednom postavite kampanje. Sada dolazi neprestana optimizacija, testiranje, modifikacije kako bi bili sigurni da ostvarujete najbolji mogući povrat na investiciju.

Uvijek kreirajte minimalno 2 oglasa za svaku grupu oglasa te s vremenom modificirajte ovisno o tome koji oglas donosi bolje rezultate. Držite na oku metrike poput click-through-ratea (postotak klikova na oglas) i stope konverzije te u skladu s time mijenjajte oglase i kreirajte nove.

3. Pametno strukturirajte ključne riječi

Ključne riječi bi trebale bili strukturirane tako da imate kontrolu nad svim oglasima – kada se pojavljuju, a kada ne. Ako samo unesete broad ključne riječi (ključne riječi koje će se prikazivati kad god se pojavi zadana ključna riječ i u bilo kojoj varijanti), to vam neće donijeti ništa dobroga osim što će vam se oglas za “tečaj kuhanja” pojavljivati kada netko traži “lonac za kuhanje” i uzalud ćete trošiti novac.

Najbolja praksa je posebno strukturirati svaku verziju ključnih riječi u posebnu grupu tj. exact, phrase i broad modifier svaki u posebnu grupu oglasa kako bi imali potpunu kontrolu nad pojavljivanjem oglasa i potrošnjom te kako ništa ne bi bilo prepušteno slučaju.

Također je od iznimne važnosti implementirati negativne ključne riječi kako vam se oglasi ne bi pojavljivali za potpuno nerelevantne pojmove. Kako bi provjerili ako se vaši oglasi pojavljuju za neke nerelevantne pojmove, svako malo provjerite izvještaj koji se zove “Search terms” te se nalazi pod tabom “Dimensions” u vašoj kampanji. Tamo će vam se pojaviti pojmovi koje su ljudi tražili na Google-u kad im se je pojavio vaš oglas. Ako primijetite da se oglas pojavljuje za beskorisne pojmove koji nemaju veze s vašom ponudom, uključite ih u negativne ključne riječi.

4. Pratite konverzije i povrat investicije

Praćenje konverzija u AdWords-u

Opcija dodavanja raznih vrsta konverzija u Google AdWords-u

Ako ste u mogućnosti ovo tehnički napraviti tj. ako na web stranici imate nešto što biste mogli pratiti kako bi imali barem okvirnu sliku o konverzijama, to bi svakako trebali napraviti. To može biti booking sustav preko kojega posjetitelji rezerviraju smještaj, kontakt forma putem koje šalju upit za vašu uslugu ili pak demo verzija vašeg proizvoda koju preuzimaju na svoje računalo.

Praćenjem konverzija bitno ćete moći unaprijediti svoje kampanje jer ćete znati koji oglasi i koje ključne riječi vam dovode najviše profita. Temeljem tih podataka moći ćete preusmjeriti budžet u one kampanje koje vam donose najbolje rezultate.

5. Neka oglasi budu što relevantniji

Ako potencijalni kupac na Google-u traži “tečaj kuhanja”, bilo bi dobro da i oglas koristi točno te riječi, tim redoslijedom. Ako pak traži “Edukacija iz kuhanja”, oglas će bolje proći ako sadrži baš te riječi, tim redoslijedom.

Kako bi mogli jednostavno implementirati baš one ključne riječi koje potencijalni kupci traže na Google-u, unutar oglasa umjesto ključne riječi upišite {keyword:zamjenski tekst}. Pod “zamjenski tekst” upišete pojam koji će se pojaviti ako ne bude bilo moguće u oglasu replicirati pojam koji je osoba tražila.

  • Ako želite da prva ključna riječ počinje s velikim početnim slovom npr. “Tečaj kuhanja” upišite: {Keyword:Zamjenski tekst}
  • Ako želite da sve ključne riječi koje se dodaju u oglas počinju s velikim početnim slovom npr. “Tečaj Kuhanja” upišite: {KeyWord:Zamjenski Tekst}
  • Ako želite da sva slova u ključnim riječima budu pisana malenim slovom npr. “tečaj kuhanja” koristite {keyword:zamjenski tekst}

Pričati o unaprjeđenju AdWords kampanja možemo do sutra no za početak implementirajte ovih pet korisnih savjeta koji će vam uvelike pomoći da poboljšate vaše kampanje.

U slučaju da niste sigurni kako točno funkcionira Google  AdWords pročitajte prvo ovaj članak.

Ako ipak želite AdWords oglašavanje dati u ruke našim iskusnim AdWords specijalistima, mi smo tu za vas.

Pročitajte više:

Prijavite se na našu newsletter listu i primajte redovite obavijesti o novim objavama!

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.