Unaprijed raspoređene objave

Kako unaprijed rasporediti Facebook objave i uštedjeti vrijeme

Vođenje Facebook stranice ponekad zna biti umarajuće, pogotovo konstantno objavljivanje po više puta na dan. Ponekad od žurbe i ne stignete razmisliti o sljedećoj objavi, pa vam se prikrade gramatička ili pravopisna pogreška.

Najbolje bi bilo da unaprijed napravite plan, rasporedite svoje objave i namjestite ih tako da se objave određenog dana u određeni broj sati.

Pitate se zašto trebate zakazati Facebook postove unaprijed?

Ako idemo od pretpostavke da vjerojatno imate puno sadržaja za objavu, ali nemate puno vremena za to, zakazivanje objava unaprijed može vam uštedjeti vrijeme i moguću gnjavažu.

Zašto planirati Facebook postove?

Planiranje objava unaprijed omogućuje vam bolju strategiju oglašavanja na Facebooku. Smislenim objavama koje su namijenjene vašoj pravoj publici, objavom u pravo vrijeme postići ćete više od pukog objavljivanja kada stignete. Ako vodite Facebook stranicu za svog klijenta koja ima više od jednog administratora, onda je ovo odličan način surađivanja, jer svi mogu vidjeti te prilagoditi objave.

Kako planirati Facebook postove na Facebooku

Evo kako, korak po korak, rasporediti buduće postove za Facebook stranicu:

Raspoređivanje objava na Facebooku

  1. Započnite stvarati svoj post na vrhu svoje vremenske crte (Timeline)
  2. Kliknite padajući gumb pokraj Objavi (Publish) i odaberite opciju Zakaži (Schedule)
  3. U odjeljku Objava odaberite datum i vrijeme kada želite objaviti post
  4. Kliknite Zakaži (Schedule)

Kako preraspodijeliti, urediti ili izbrisati zakazani post na Facebooku:

Alat za raspored objava

  1. Kliknite Alati za objavljivanje na vrhu stranice ili Publishing Tools ako vam je Facebook na engleskom
  2. U lijevom stupcu kliknite Zakazane objave ili Scheduled Posts
  3. Kliknite post koji želite urediti
  4. Kliknite Uredi (Edit) da biste uredili post ili kliknite gumb za padajući izbornik da biste ga odabrali za ponovni raspored ili brisanje

Napomene:
Neke stvari ipak ne možete unaprijed rasporediti za objavu kao događaje, album sa slikama. Stoga pripazite da ih dižete u pravo vrijeme za pravu publiku. Imajte na umu da vrijeme zakazivanja vaših objava odgovara vašoj trenutnoj vremenskoj zoni.

Što trebate činiti, a što ne prilikom objava:

Prilikom objavljivanja naravno treba paziti na neke stvari, kako biste što učinkovitije vodili vašu Facebook stranicu.

Ostanite u skladu s vašim brandom

Razmislite o tome kako će se vaše objave pojaviti na News feedu vaših fanova/sljedbenika. Jesu li one relevantne i prikladne za vašu stranicu?

Uzmite si dovoljno vremena za izradu smislenih poruka

Stvaranje i dijeljenje relevantnog sadržaja najbolja je praksa društvenih medija koja nikad ne stari. To je jedan od najboljih načina za jačanje angažmana i dosega vaše ciljane publike.

Za optimalan angažman postavite objave u pravo vrijeme

Što je više ljudi koji vide vaše objave na Facebooku, više je prilika da se poboljša vaš angažman, potakne promet i dobije potencijalne, nove sljedbenike.

Naš društveni tim ustanovio je da je najbolje vrijeme za objavljivanje na Facebooku između 8 i 15 sati, te između 20:00 i 21:00 sati. U ponedjeljak, utorak, četvrtak, petak i nedjelju. To je naše najbolje vrijeme za objavljivanje postova, međutim vaše idealno vrijeme ovisit će o vašoj publici i njihovim interesima.

Nemojte gušiti svoju publiku

Izbjegavajte bombardiranje vaše publike s prevelikom količinom sadržaja te nemojte ponavljati objave. Pobrinite se da ne dosađujete vašim čitateljima.

Upotrijebite analitiku za vašu Facebook stranicu ili druge alate za mjerenje, testiranje i praćenje rezultata.

Zaključak

Interakcija s vašim fanovima na Facebooku od iznimne je važnosti, tako da bi bilo potrebno da nakon objave pogledate i odgovorite na moguće upite svojih fanova. Alat za raspored objava omogućit će vam da se posvetite svojim drugim zadacima ili uživate u ostatku slobodnog dana ili cijelog vikenda.

Isplanirajte si strategiju objava putem Facebooka te si napravite tjedni ili mjesečni plan objava. Uz dobru uštedu vremena, ako dobro isplaniramo postove možemo izbjeći i moguće komunikacijske greške. Svima se dogodilo da smo ponekad u žurbi objavljivali post te smo naknadno vidjeli kako naša objava sadrži gramatičku ili pravopisnu grešku. To se lakše može spriječiti sa rasporedom objava.

Pročitajte više:

Prijavite se na našu newsletter listu i primajte redovite obavijesti o novim objavama!

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.