Oglašavanje na društvenim mrežama

Mislite da vaša tvrtka ne treba promociju na društvenim mrežama?

Danas je oglašavanje na društvenim mrežama postalo uobičajeno, iako još uvijek postoje tvrtke koje se strogo odbijaju upuštati u takvu vrstu oglašavanja. No ako niste prisutni na društvenim mrežama, današnji kupci vas teže pronalaze. Oni često nemaju vremena doći osobno u tvrtku ili dućan te im je lakše i jednostavnije obaviti kupnju online ili pregledati vašu ponudu putem web stranice.

Postoje razni razlozi zbog kojeg neke tvrtke odbijaju nastupati na društvenim mrežama, a mi ćemo izdvojiti one najčešće:

  1. Dovoljno dobro poznajemo naše kupce
  2. Ne trebaju nam novi kupci
  3. Naši kupci nisu online
  4. Preferiramo oglašavanje putem TV i novina
  5. Preferiramo komunikaciju uživo s našim klijentima
  6. Kupci se najčešće žale online

Za start up, mala i srednja poduzeća bi svakako bilo dobro koristiti društvene medije zato što imaju važnu ulogu u njihovoj marketinškoj strategiji. Ako smatrate da se bilo koja od ovih šest izjava odnosi na vašu tvrtku, nastavite čitati kako biste saznali zašto to nisu razlozi za izbjegavanje oglašavanja putem društvenih medija.

1. Dovoljno dobro poznajemo naše kupce

Koliko dobro ih poznajete? Sigurni ste da oni neće otići kod vaše konkurencije? Danas velik dio ljudi kupuje online, dakle ako vas nema propuštate jednu dobru priliku. Možda blizu vas postoji netko tko nudi slične proizvode/usluge kao i vi, a promoviraju se na društvenim mrežama.

Postoje razni alati poput Google Analyticsa i Facebook Insights koji pružaju informacije o vašim potrošačima i njihovim interesima. Oni vam mogu pomoći pri oglašavanju i uvelike olakšati posao.

2. Ne trebaju nam novi kupci

Možda u ovom trenutku i ne trebate nove kupce. To je odlično, međutim što se događa kada vaši trenutni kupci odluče otići kod vašeg konkurenta? Zamislite sljedeći scenarij, prodajete nakit te vaši kupci počinju odlaziti vašem konkurentu i to svakim danom sve više njih. Njegovo poslovanje je procvjetalo, putem društvenih mreža osmislio je zanimljivu nagradnu igru koja je privukla brojne ljubitelje nakita. Malo po malo, ljudi su uočili da u ponudi ima super nakit po pristupačnoj cijeni i jednostavno su zaboravili na vas. On je bio online, a vi niste. Njegov asortiman mogli su vidjeti putem društvenih mreža te ih je dodatno obavještavao o novitetima u svom asortimanu, što je ljude još dodatno privuklo.

Stoga nemojte čekati da bude prekasno. Neka vaša publika bude zainteresirana i upoznata s vašim poslovanjem. Neka kupci znaju da je izašla nova linija nakita ili da je prošlosezonski nakit na akciji.

3. Naši kupci nisu online

Jeste li sigurni? Društvene mreže iz dana u dan imaju sve više korisnika i svakim danom se sve više ljudi priključuje u virtualne vode. Osim ako vaši kupci nisu osobe starije od 80 godina, velika je vjerojatnost da su online. Društvene mreže dozvoljavaju poduzećima da dosegnu ljude na nove/drugačije načine uz minimalne troškove.

4. Preferiramo oglašavanje putem televizije i novina

Nije potrebno izbjegavati televiziju i novine, međutim prije nego se krenete oglašavati tradicionalnim kanalima razmislite o vašoj publici, klijentima. Treba imati na umu ako su vaši proizvodi i usluge namijenjeni za mlađu populaciju, onda se možda više isplatiti oglašavanje preko društvenih mreža. Mladi od 16 – 25 ne gledaju televiziju i ne čitaju novine koliko to radi starija populacija. Društvene mreže dozvoljavaju malim poduzećima da dobro targetiraju određenu publiku, posebno koristeći Facebook oglase, tako da su im troškovi oglašavanja na minimumu.

5. Preferiramo komunikaciju uživo s našim klijentima

Komunikacija licem u lice će uvijek biti najučinkovitiji oblik komunikacije. Međutim, ako vaši kupci imaju brzinsko pitanje lakše im je da skoče na Facebook ili Twitter i dobiju odgovor u kratkom roku. To bi i vama i njima uštedjelo vrijeme, a i novac.

6. Kupci se najčešće žale online

Veliki je broj kupaca koji se vole žaliti online. Nažalost to je istina, ali kao malo poduzeće vi to možete iskoristiti kao prednost. Ukoliko nešto krene po zlu, imate priliku pokazati da vam je stalo i da želite napraviti sve kako biste to popravili.

Možete im ponuditi drugi proizvod/uslugu i javnu ispriku za vašu pogrešku. Ljudi vole vidjeti da tvrtka mari za njih.

Zaključak

Za mnoga manja poduzeća društvene mreže su idealan način za doseg potencijalnih kupaca. Društvene mreže stvaraju osjećaj zajednice, olakšavaju dostupnost poduzeća te imaju manje troškove oglašavanja od tradicionalnih medija. Uz to društvene mreže mogu biti izvor prometa prema vašoj web stranici.

Pročitajte kako točno funkcionira Facebook oglašavanje, a ako imate bilo kakva pitanja slobodno nas kontaktirajte.

Više informacija:

Prijavite se na našu newsletter listu i primajte redovite obavijesti o novim objavama!

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.