Značaj društvenih mreža za postizanje odnosa s potrošačima

Digitalizacijom i sve većim tehnološkim razvojem, društvene mreže postale su ključni kanal komunikacije između poduzeća i njegovih pratitelja, odnosno trenutnih i potencijalnih potrošača. U posljednjih nekoliko godina, od svih online komunikacijskih kanala među koje spadaju blogovi, e-mail marketing, forumi, korisnička podrška i ostalo, društvene mreže su se pokazale kao najefektivnije sredstvo prenošenja poruka do potrošača.

Poduzeću aktivno prisustvo na društvenim mrežama donosi razne prednosti poput: izgradnje svijesti o poduzeću, povećanja profitabilnosti, veće lojalnosti potrošača, brzog rješavanja potencijalnih problema s kojima se potrošači suočavaju, niskih troškova komunikacije, boljeg pozicioniranja na tražilicama i povezivanje s potrošačima koje u konačnici rezultira njihovim većim zadovoljstvom.

Većina prednosti koje poduzeće dobiva od prisutnosti na društvenim mrežama su vezane uz – potrošača. Prema zadnjim istraživanjima, 53% svjetske populacije je aktivno na društvenim mrežama i očekuje se da će navedeni postotak tokom godina rasti.

Svaka društvena mreža i svaka objava na pojedinoj društvenoj mreži je prilagođena ciljanoj grupi potrošača. Danas objave više nisu isključivo oglasi putem kojih poduzeće želi povećati svoju prodaju i profitabilnost, nego to mogu biti savjeti, novosti i informacije za koje poduzeće smatra da je potrošačima bitno, aktualni trendovi, uvid u svakodnevno poslovanje poduzeća i slično. Na taj način poduzeća se približavaju svojim potrošačima stvarajući sa njima bolji odnos gdje im žele pružiti dodatnu vrijednost, pokazati brigu i stvoriti lojalnost. Aktivnost poduzeća na društvenim mrežama je u današnje vrijeme nužna kako bi poduzeće bilo upućeno u potrebe i želje svojih potrošača te proaktivno djelovalo na iste. Kako bi vaše društvene mreže bile usklađene sa potrebama Vaših potrošača, kontaktirajte nas!